MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

måndag 25 april 2011

Vi var på bröllop förra året... jaha tänker ni nu, vad är det med det ?

Jo, det var våra goda vänner Therese & Morgans bröllop !!
Min käre man fick uppgiften att vara toastmaster, vilket man ju inte tackar nej till.
Men.... då visste vi inte vad som komma skulle....& vet fortfarande inte
hur resultatet blev.
Men ikväll kl 19.25 på tv 4 får vi alla ta del av detta.

Dessa glada goa kommer ni att få se



Vi höres








2 kommentarer:

Monica sa...

Spännade tycker jag och dottra,,tänk att det är någon med som jag nästan känner ,,fniss för lite så känns det ju här på bloggen. Fick din man vara med som toastmaster i tv utan att han visste om det i förväg,,lite läskigt?
Ha det gott kram Monica

Susann sa...

Nej, vi var inte ovetandes. Men vet ju inte om han kommer med eller inte.
Snart får vi veta.