MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

söndag 10 april 2011

Så fort man vänder ryggen till

Händer det hur mycket som helst. Kul att läsa om allt som händer hos er.
Vi har varit hos svärfar & lagt tak så helgen har verkligen rusat iväg.

Sen hinner det ju hända massa i ens egen lilla täppa
på 2 dagar.
Bl a så tittat helt plötsligt rabarberblad upp

Vitlöken växer på sej


Precis som löjtnanthjärtan gör


Julrosen jag satte i höstast slår snart ut


Dagliljan tittar upp


Kärleksörten är pyttesmå


Till sist har ju Tocken anlänt så nu får vi se när hans fjädrar kommer fram


Nu är det dax att lägga & bädda
om plantorna i växthuset.

Ha det gott

                     
                             
                             

                             
        
 


3 kommentarer:

Johnna G sa...

Diggar Tocken!

Anonym sa...

Åh det går alltid så fort på våren,,, känns ibland som om man inte riktigt hinner med att njuta av alla dessa blommiga framsteg. Men ljuvligt är det;)

Önskar dig en skön vecka

Mari sa...

Vad härligt det är nu, nytt liv kommer överallt =)
Skönt att se att din kärleksört har inte kommit längre än min hihi då är jag inte så långt efter dig =) kramis Mari