MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

söndag 6 maj 2012

Oj, vad dagarna gått

Denna helg har varit så underbar
Igår, lördag hade vi våra danska vänner på besök.
Längesedan senast, skönt att vi snart ses igen.
Dagen till ära blev det säsongspremiär på rabarberpaj


Också har vi ju varit & träffat vår blivande familjemedlem...
Chaplin. Bara titta & njut....på tisdag är han 4 v gammal.
Förstå hur vi längtar tills nästa gång :)


Framöver kommer det att bli en hel del Chaplin,
ha tålamod med detta.

Ha det gott




4 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Mmmm...rabarberpaj är så gott och lille hundvalpen så söt.
Kram!

Monica sa...

JA han kan vi gott få se mycket av här, vilken sötis,,och jag gilla namnet.
Paj med vårprimörer vilken lyx, ha en go vecka kram MOnica

Anonym sa...

Mmmm för både rabarberpaj och Chaplin den ene till att äta och den andre att mysa med;)

Önskar en härlig start på veckan

Mari sa...

ÅÅÅ ska ni bli med valp =) GRATTIS!!
och sååå söt <3.
Nu är det fullt upp i trädgården så jag hinner inte läsa bloggar så mycket men jag tittar in ibland =)
kramis / Mari