MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

söndag 13 maj 2012

Bl a vardagslyx

För mej har detta varit lyx denna vecka


Sonen kom hit & har hämtat hem ett släp med jord +
att det nu är påfyllt i odlingbänken i växthuset.

"Redig" som han är blev även gräsmattan klippt :)


TACK min käre son, han förstår nog inte vilken hjälp han varit.

- - - - - -

Idag har vi varit på Fulltofta Strövområde,
där jägarföbundet ha anordnat "Jakthundens Dag"
Så idag har vi gått tipsrunda & hundarna fått göra
lite olika aktiviteter såsom lydnad, apportering på land/
i vatten & spårning.
Även en härlig natur finns här


Nu har vi en väldigt lugn kväll med två hundar som sover som stockar.

Hoppas även ni haft en skön vecka & helg






2 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Duktig son och visst är det roligt när ungdomarna vill hjälpa till.
Skall åka till Citygross, såg att de hade odlingskragar till ett vettigt pris, nästa vecka. Har flyttat färdigt nu och här finns inte en enda rabatt eller buske, jo förresten de som jag tog med mig från förra huset. Så nu blir det till att börja från början.
Ha en riktigt fin vecka
Kram Susanne

Johnna G sa...

ÅÅÅ kan man låna din redige son? Och ett lass jord?

;-)