MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

söndag 9 september 2012

Gårdagens resultat

Såhär fin blev tårtan vid provbakningen


Det är chokladbotten, blåbärsmousse/blåbär & grädde.
Den ser inte bara god ut, utan smakade väldigt gott.
Så den tar vi till Noah´s dop.

Nu är det dax för ett zumbapass (efter tårtprovningen igår)
Sen ikväll ska jag kika in hos er för att uppdatera mej.

Ha det gott


7 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Mums!

Evas Kvarnaro sa...

Tårtan ser läcker ut, mumms tack bara en liten bit, borde egentligen
inte äta så här sent, men vad tusan
gör det om hundra år.
Jaha vad är ett zumbapass då?
är det nåt för mig.!?
Du har en tevlig blogg
Må väl/ Eva

Monica sa...

Mums den ser god ut,,recept kanske?
Ha en go vecka kram!

Ninne sa...

Det var verkligen ngt som ser väldigt MUMSigt ut.. Ha det nu fortsatt gott
Ninnekram

krajamaria sa...

På jakt efter en svamptork ramlade jag in här hos dig. Tack för att du bloggat om den du byggt! Du inspirerade mig direkt att bygga en egen, och jag är supernöjd med min tork! :)
Har länkat till dig från min blogg.

Lantis tantiz sa...

Gottigt!

Anonym sa...

Detta är den perfekta bloggen för dig som vill veta om detta ämne. Du vet så mycket att det är nästan svårt att argumentera med dig (inte för att jag verkligen vill ... haha). Du sätter definitivt en ny dragning om ett ämne thats varit skrivits om i flera år. Bra grejer, just great!