MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

lördag 11 augusti 2012

Dag 5 & 6

Hur det blev dessa dagar?
Ganska lite trädgård har det i alla fall blivit.
Regn/hagel har ju verkligen vräkt ner ibland.

Mannen fixade i alla fall en spaljé till nya rosen.


Nu är det kapat


Böjt & svetsat


Också resultatet


Nu kan Zepherin-rosen växa & klänga bäst den vill.

Under tiden  mannen fixade detta,
får jag ju nu visa vad jag har varit upptagen av
Måste ju nu presentera min lille ögonsten.
Vem kan motstå detta ögonblick


Detta är mitt lilla barnbarn Noah.

Ha det gott


1 kommentar:

mammi sa...

Vilket gulligt barnbarn Ni har. Våra båda yngsta är 15 år, det går fort, man hinner inte med.
Ha det gott