MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

söndag 16 september 2012

Inspiration

Vem kunde anat att det skulle bli en sådan inspirationsresa?

Var inbjuden till "Vison 12" i Malmö, på Form/designcenter.
Där fick jag träffa några av mina tygleverantörer + nya.
Praktiskt med många under ett & samma tak.


Härlig pall, klädd i tyg Phythagaros sats.


Tyg med struktur 


Lite orienttuch
Så nu blir det till att beställa tyger för kuddar.
Sedan gick färden till Millas Design som också befinner sej i Malmö.




Himmel vilken massa tygprover


Och ännu fler tygböcker.
Såå mycké man vill ha.
När jag ändå var på "g" åkte jag till en annan inredare.
Hon befinner sej i ett gammalt hus på 4:e vån.
Har var det tyghängare på dubbla rader & massor av böcker.
Detta är nog bara 1/6:e del av vad hon hade.
Den som inte hittar ngt här ........
Skulle behövt en heldag här :)


Eftersom jag omger mej av tyg dagligen,
förstår ni nog att jag hamnat rätt denna dag..
.. med bara tyger & inspiration.

Ha det gott




1 kommentar:

Monica sa...

Underbart ,,jag gillar med tyg fast jag inte jobbar med det....
Såg din komentar på Fb ska Ingrid ta med den till Vinslöv så kan ni hämta där? Eller kan hon nog köra upp den till dig,,för en liten gos med dina hundar och en kopp kaffe.
Eller har du tänkt dig komma förbi,,allt är möjligt..
Ha det gott kram Monica