MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

lördag 14 januari 2012

Slappt

Idag är det mest slappt.


Inte så många knop vi gör idag
Fast .... chilifröerna är äntligen sådda


Så nu blir det kanske till att göra något vettigt ...
... eller bar skita i det :) Det kan jag ju göra imorron..
... det vettiga alltså .. ja, vi fortsätter nog slappa


Ha en fortsatt skön helg


3 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Du är duktig som sått redan. Jag har köpt hem chilifrön men inte fått dem i jorden än. Ska de sås nu?
Fortsätt du och slappa, det låter skönt tycker jag.
Kram!

Susann sa...

Japp, det börjar bli dax. Kolla gärna in under fliken chili i vänsterspalten. Där finns min sådd förra säsongen :)

Anonym sa...

Låter som en ljuvlig dag;) Ska bli kul att följa dina små chilli bebisar även i år.

Ha en skön helg