MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

torsdag 19 januari 2012

Kommit för att stanna

Tänk att man kan bli förälskad i en salva.
För det är vad vi här på Torpet har blivit i


Vad innehåller den då, jo ...
...ekologisk kallpressad rapsolja Brassica Napus
bivax Cera flava
ringblomma Calendula officinails
eterisk olja av backtimjan Thymus serpyllum &
grönmynta Mentha spicata

Har bara provat den i 1 dag & är redan fast!

Här finns den
(denna "reklam" är gjord på mitt egna initiativ)
http://bondjantansnaturliga.blogspot.com/


Den har kommit för att stanna




4 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Häng på sinneskattens fredagsteman. Det är jätteroligt.
Kram!

Rosor och Pioner sa...

Önskar dig en trevlig kväll

Kram Susanne

Monica sa...

ja den låter bra,,kanske ngt för mina torra händer..
du dansar med zumba,,min granne försöker få med mig ,,men jag är urusel på kordination så än är jag inte övertalad men hon säger med att man blir lite sliten ty p isbjörnstrött
ha en go sönkväll kram Monica

Mari sa...

Håller med dig... salvan är suverän. Börja använda salvan 2011 och hade inte ett enda struket nagelband under hela sommaren. Annars har jag mycket problem med det, då man ständigt är med händerna i jord...
kramis