MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

torsdag 29 december 2011

Nostalgi-träff

Ja, det blev det verkligen

Var idag på besök hos min barndomsvän Annika
Bilden är nog från 1972

(längst till v. Annikas lillebror, jag, Annika, min lillasyster & grannen Anders)

Jag hade med mej brev som hon skrivit till mej
när vi var ifrån varandra på bla semestrar & lite mer
sedan jag & min familj flyttade 1978
 (Vissa brev var från 1971 & det sista 1985)

Som vi skrattade !!!! så tårarna rann.
( dottern, 18 år & hennes man hade nog även dom ganska kul)

Hoppas ni har/får uppleva samma sak som vi gjorde idag.

Passar även på att önska er alla

GOTT NYTT ÅR !!!!!



3 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Gott Nytt År!

Ninne sa...

Härligt med "gamla"minnen...
Ha nu ett riktigt GOTTT NYTT ÅR!!!
Nyårskramar Ninne

Anonym sa...

åh så roligt att prata gamla minnen. Det brukar leda till en massa skratt;) Tidningsreportage eller icke vi är fortfarande samma systrar;) fast kanske liiiite gladare;)

Önskar dig en underart härlig slut på 2011 och en härlig start på 2012