MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

torsdag 9 juni 2011

Tacksam för tips

Nu dessa dagar bara exploderar det där
Undrar hur vi framöver ska hinna hinna med att äta & ta vara på allt.

Jag tar gärna emot tips på hur jag ska ta tillvara på det

Tomater lär det bli

Likaså paprika
Hur lång tid tar det egentligen innan dom blir röda?

Tomatpaprika

Black Hungarian har ung 30 frukter/planta

Auberginen växer på sej

På physsalis har det kommit blommor

Några gubbar till är snart mogna

Till sist så har jag tagit tillvara på frön från julrosen.
Har petat ner några frön i såjord. Går det så går det.


Ha det gott sålänge



Inga kommentarer: