MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

lördag 12 mars 2011

3 nya vårtecken idag

Första vårtecknet idag är vi hört & sett tranor. Nr 2 är att det nu är dax att börja fylla på ved.
Så denna helgen är avsatt för att få hem veden från skogen.
Det är så sant, att det värmer många gånger.


Här ska fyllas till bredden :)
- - - -
Vårtecken nr 3 är att det kört förbi några mc.
Vi  bor längs en ganska poppisväg för dessa.
- - - -

Sen vill jag passa på att hälsa mina nya följare:

VÄLKOMMNA!
Kul att se att det så många (14) som gärna tittar in hos oss på Torpet.

En liten blomma till er alla från mej



2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga vårtecken... Även här kunde den kännas idag trots snön som föll inatt.

Önskar dig en trevlig lördagskväll

Monica sa...

Ved påfyllning sker här med denna helg,,men tranorna har vi inte sett,,fast vi varit ute hela helgen,,jag får kika uppåt imorgon...

Ha en go vecka kram Monica