MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

tisdag 19 maj 2015

Skolan

Då har jag börjat i skolan.
Vi är 7 st i klassen: en lanzer, en cockerspaniel,
en rottweiler, en schäfer, en labrador, 
en jack russel & jag.
Våra lärare heter Katharina & Patrik.
Svårt att koncentrera sig på matte med
så många kamrater runtom.
Så nu får vi träna på läxan tills på måndag,
att ha ögonkontakt & att vi ska veta vad sitt är.

Innan vi åkte på kursen gick vi vår skogspromenad.
Där fick jag vittring på något i skogen...


... mattes mössa som hon varit av med i 2 veckor!!
Så glad hon blev :)

// Faxe

Inga kommentarer: