MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

fredag 8 maj 2015

Gräsmattan


Då har öroninflam. försvunnit...
så nu är det full rulle igen :)
Man är ju inte vorsteh för intet.
   
I familjen nämns för jämnan ... gräsmattan


... vaddå???
Det är ju hur kul som helst.


... man bara måste undersöka...
... dom fattar inget.

I helgen ska man visst hämta lite jord hos grannen
för att fylla i... vad ska det vara bra för?

Jaja.. låt dom hålla på..
jag vilar mig iform med mina kompisar
( Chaplin är min grävkompis)
Fortsättning följer nog :)


Även detta är mysigt.

Matte vill gärna ha ett inlägg här


Hennes fina tulpaner i den sk valpsäkrade rabatten :)
(jag har nämligen varit där)
Men fina är dom.

Nu är det dags att hålla kväll,
imorgon får jag nog träffa min syster Filippa.

Ha det gott


// Faxe

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Faxe! Dante här! Skönt att du inte har ont i öronen mer och kan gräva som du vill. Det är viktigt att få gräva som hund vill! Jag har hunnit gräva ner många fina saker både ute och inne minsann.

Ha det gott så ses vi nog snart!
Dante