MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

onsdag 26 juni 2013

Trädgården

Nu har det satt fart här :)


Djävulsbusken blommar för fullt.


Många knoppar på denna ros jag fick av Ingrid 
med bloggen Ninnis lilla oas.


Min favorit.


Första petunian tittar fram.
Såå små dessa plantor var när jag skolade om dom.


Stora svulstiga pionknoppar.


Plymspirean i full blom.


Hostorna har verkligen växt på sej.

Det var en liten rapport från trädgården







1 kommentar:

Evas Kvarnaro sa...

Hur kan en buske heta något som
'djävul' och vara så vacker.
Dina rosor o pioner är super vackra
det är den bästa tiden för dem nu.
Vädret har blivit svalare då blommar allt mycket längre.
Fast man vill ju gärna ha värmen också, det är ju dock sommar.

Ha det så bra/ Eva