MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

söndag 29 juli 2012

Min nya

... kamera...
... har nu äntligen kommit. 
Tänkte att ni skulle få se några av mina första bilder.

Med mycké muta så satt han faktiskt stilla :)


Vår Chaplin blir 4 mån i nästa vecka.
Inte så ofta han är såhär stillsam


Lite blomsterbilder


Den taggfria klätterrosen Zephirine



Druvorna mognar efterhand i växthuset


Sen har jag ju givetvis fotat min lille Noah


Ni får nöja er med detta av honom....
... men ni vet "den som väntar ......"

Ha det gott ....
&
håll utkik det kommer snart lite fartfyllda bilder




1 kommentar:

Lantis tantiz sa...

Grattis till kameran. Det är ju jätte kul med lite nya grejjer!
å vilka bilder du fick till sen då, är super impad att du fick den där lilla brun fläckiga modellen att sitta still! Och sen blev man ju lite nyfiken på de där söta små fossingarna, såååå söta. Ja de andra bliderna var också jättefina men fossingarna, ja de var speciella.
Kram och ha en bra dag!