MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

söndag 22 april 2012

Nu så

 har vi äntligen fått in vår ved :)
Den  12 mars såg det ut så här

 
Nu har vi fyllt upp, och det känns bara sååå härligt
Så sant att det värmer mer än en gång :)


Lite ogräs mellan plattorna har också påbörjats,
längtar nu efter lite värme så man kan fortsätta med allt annat.

Sen utlovade jag ju en bättre bild på den fina julrosen...
... visst é den fin :)


Ha en underbar söndag


3 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Så skönt att få in veden. Nu slipper ni frysa nästa långa kalla vinter.
Kram!

Anonym sa...

Skönt när veden är omhändertagen. Här ska all ved flyttas från ett ställe till ett annat;) Ett jobb som vi hoppas får lite bättre väder till.

Så vacker julrosen är

KRamar

Zinnia sa...

Jag nästan hör sucken av lättnad. Veden är klar! Underbar julros! Jag önskar dig en skön vecka! Zinnia