MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

onsdag 29 februari 2012

Ingen vanlig dag

Skottdagen har inget med skottar att göra,
utan bara att det är en extra dag.

Ordet skott är något som skjutits in,
alltså en extra dag som skjutits in i almanackan.

Just denna dag 1988
kom denna lilla parvel till världen


Så ett stort
GRATTIS !!!
till min lille son
på 24-årsdagen.


6 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Gratta sonen.
Nu är jag lite nyfiken, undrar bara vilken dag han brukar fira sin födelsedag. 28 febr eller 1 mars?

Susann sa...

Den 28 febr, eftersom han skulle kommit den 24:e

Rosor och Pioner sa...

GRATTA sonen från mig.

Kram Susanne

Anonym sa...

Åh en sådan söting...

Mari sa...

Hälsa grabben Grattis i efterskott... "skott" igen...=)
kramis

Monica sa...

då ä han inte så gammal då om han fyller på skottdagen! Söt han är,,trodde först det var ett litet barnbarn. ha en go vecka kram Monica