MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

onsdag 15 februari 2012

Gårdagen

Ingen kunde väl knappast missa att det var
alla hjärtans dag igår

Snacka om handlarnas dag
Lite bidrog jag med

Ett fång röda tulpaner till min älskade man
fast jag vill ju själv också ha dom :)   


Jag fick liten överraskning :)
En perfekt kombination till den som gillar, 
nej Älskar choklad & lakrits



Ha det gott


2 kommentarer:

Lantis tantiz sa...

Smart att ge bort något man själv vill ha. Jätte fina blommor.
Ha det så bra!

Rosor och Pioner sa...

Hoppas du haft en fin helg och önskar dig en fin måndag
Kram Susanne