MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

lördag 26 november 2011

Idag har ljusstakar & stjärnor
kommit på plats.
En trästjärna har fått ge vika för en nykommling


Denna fina pappersstjärna inhandlades i en
inredningsbutik förra julen, närmare bestämt när det
var halva priset :) 
Väldigt fint dekorerad är den


När man kommer till oss har vi ett litet fönster
bredvid dörren där jag sätter in ett vinterfönster
med vadd imellan. 
Lite välkomnande dekoration blev inte helt fel


Kanske lite tidigt med God Jul nu...
.... men man styr ju inte alltid över sin kreativitet :)

Var på julmarknad i grannbyn där det blev
inköpt hemstöpta ljus


Även fåglarna har fått nytt
Min svägerska hade denna med sej när de var på besök


Imorgon ska jag städa lite här inne på bloggen.

Ha en skön kväll

4 kommentarer:

Skaparglädje sa...

En sån fågelmatare har jag också, den är jag så nöjd med.
Pappersstjärnor är så fina, men jag är lite rädd för att de ska ta eld om de är tända för länge.
Trevlig 1:a advent!

Anonym sa...

Så mysigt du har det;)

Önskar dig en helt ljuvlig första advent

Anonym sa...

Oooo,va vackert....
Önskar en trevlig 1-a Advent/Kram Fru A.E på fixas

Ewa`s Galleri sa...

Vad fint du har fixat till det
Roligt att du hittade till mig ,så jag fick kolla in din blogg
Återkommer
Ha en bra söndag