MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

torsdag 7 juli 2011

Vilken bloggtorka

Inte bara ute det är torrt, utan även i huvudet på mej .... men nu är jag här igen :)
Har ju i alla fall fixat lite bilder till er att titta på, några idag resten imorgon.
Bara titta & njut
Kolla även in billighetstipset på slutet.







 Glada grodparet som inhandlades på vår Tysklandsresa.

 Björbär lär vi inte bli utan i år heller.



Också det utlovade billighetstipset::
Denna bevattningsslang som räcker 15 m, det blev en sådan till växthuset.
Inhandlad för 10 kronor!!!! på Rusta

Tack för att du tittade in till mej, och du.. lämna gärna en liten kommentar,
jag kommer at bli såå glad


1 kommentar:

Monica sa...

Jag har ju funderat på vart du var,har ju varit lite stiltje här hos dig. Härliga bilder på hundarna och blommorna..tack för tipset om slang, får kolla då jag är i stan.
ha en go fredag kram Monica