MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

söndag 10 juli 2011

Svart blir rött

Black  hungarian har börjat ändra till red hungarian.
Blir till att testa om den är starkare nu än innan.


Såhär ser aubergineblommorna ut


En aubergine har börjat kika ut


Numex twilight ser ut såhär


Fast att jag haft bloggtorka har jag inte haft torka på allt
som tur är. Bl a har jag klätt 8 stolsitsar där ingen ser likadan ut.
Lite annorlunda, men ett bra tips tycker jag.


Har ju inte fotat alla, men de blev olika pga att man kunde
använda båda sidorna på tyget.

Ha det gott i sommarvärmen







Inga kommentarer: