MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

måndag 20 april 2015

Hej på er

Längesedan vi hördes, men dagarna rusar iväg.
Nu har jag passerat 11 veckor och väger hela 9,8 kg.

Alla dagar är ungefär detsamma..
.. bus med brorsan 


& mys med "morfar"


Också har jag hunnit med att vara på mitt första
veterinärbesök sedan jag lämnade min förra familj.
Jag har tydligen dragit på mig en öroninflammation.
"Min" veterinär Johanna (japp, jag en alldeles egen)
tog prover och kollade i öronen... väldigt  mycket
svamp 0ch lite bakterier. Detta är förmodligen
resultatet efter djupdykningen i vår trädgårdsdamm.

Detta är Johanna, nja inte det lilla lammet utan hon som håller i lammet.
Tror inte hon vill vara med på bild... kanske senare när jag frågat henne.


// Faxe



1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va kul att ni har en blogg :) Kikar snart in igen! Kram Cissy