MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

fredag 27 mars 2015

Jag har flyttat

Hej på dig, Faxe´s matte.


Igår bar det iväg på veterinärbesiktning.

Efter det fick jag åka långt, fast jag sov hela vägen.
Nu har jag äntligen kommit till min familj.
Vilken spännande dag jag haft.
Mötte min storebror Chaplin,
han kan springa han.



och en stor farbror som heter Abbe.
Han kommer på bild längre ned.

I mitt nya hem finns en liten damm...
den har jag redan testat :)
jag kan simma... matte blev så förskräckt att hon klev ner
i dammen med ena benet för rädda mig...
... så blöta vi blev.

Sov gott i min bur, några timmar... sedan hos matte i sängen
och steg upp först kl 5.30

Jag har hittat en mysig plats framför kaminen.
Här samlar jag allt som jag tycker är bra att ha.


Här vilar jag tillsammans med Abbe


Ha det gott där ute alla mina syskon.


Kram Faxe








Inga kommentarer: