MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

torsdag 17 januari 2013

Vår ålderman

Tycker det är lite kul att kommit igång med lite bloggande ,
fotografering & sist men inte minst kolla in hos er oftare.
Innan jag besökte er hade jag bestämt ett tema.
Sen läste jag att Anneli ´s  kära hund hade fått ta en annan väg.
Det är avigsidan med djur.
Vår Abbe är snart 10 år & det börjar synas,
han är ganska grå/vit om nosen.
Vi brukar säga att efter 10 är det bara bonusår.



Kram till er alla


1 kommentar:

Helena sa...

Ja, tyvärr lever inte djuren lika länge som vi människor, så man får vara tacksam för varje år man får med dem! :) Min katt är 14...