MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

torsdag 21 juni 2012

Mitt i all prakt

Ja, nu är det verkligen bara såå vackert ute


Björnbär lär vi inte bli utan i år heller


Rhododendron är helt underbar


Pionerna slår nog snart ut

Men vad är detta ...


En del av vinbärsbusken ??


Jord på plattorna ....


Aahhh en liten hulligan, där åkte även några ormbunksblad :)

Detta är ju inte bara ute ....
Ibland ser det ut såhär


& ibland fixar han till sin egna lilla plats


Men.....han é ju så söt.

Mitt i allt detta har jag blivit mormor till en liten gosse den 16/6
Jag är så stolt över detta .

Ha nu en riktigt glad & trevlig midsommar





3 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Så mycket fint som blommar hos dig. Ochen busig men söt valp har du.
Får gratulerar till det nya barnbarnet.
Trevlig midsommar

Hanna sa...

Vilken vacker blomsterprakt, så roligt att titta in här hos dig.
Kram
Hanna

Hanna sa...

Så roligt att du tittade in hos mig och gillade recepten.
Ha en fin dag!
Kram
Hanna