MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

torsdag 2 april 2015

Jag har fått mail :)

Så spännande, matte sa att jag fått ett mail.
Glad blev jag för matte lät glad (jag fattar inte vad det är)
Fast jag vet att min matte fixar det mesta.
I alla fall...  mailet är från min bror Dante, han bor i Stenestad.

Dantes kompis heter Luna & ser lite annorlunda ut,
fast det är helt ok, (det var ju Britten också som jag träffade igår.)
Dom ser i alla fall ut att ha kul.


(Matte tycker att målningen är väldigt fin.)

Dante verkar vara ganska ordningsam och har
en låda med sina saker i.
Så har absolut inte jag det, får kanske ta tag i detta ;)


Tack Dante, jag tror nog att vi ses snart. (6/4)

// Faxe




Inga kommentarer: